14.09.2012

Gelincikli Çerçeve




  Mayıs ayında salonunu yeniledikten sonra salonuna koymak üzere iki çerçeve alan zevkli arkadaşım birisini kelebekli diğerini çiçekli istemişti.Kelebekliyi gördünüz.Sıra diğerinde.Bu çerçeve çiçekli olduğundan ve arkadaşım gelincikleri de sevdiğinden buna gelincik işlemek istedim.Bilenler bilir,tasarlamak sancılıdır.Kumaşın karelerini hesaplayacaksınız,rengi düşüneceksiniz.Önce küçük bir kumaş parçasına deneme işledim.Bunun içinde bir Kanaviçe Dergisindeki gelincikli bir şemadan yararlandım.Üstte gördüğünüz gibi.Hayatımda ilk kez bu kadar küçük bir kumaş parçasına işledim.





  Ebatı kesinleştirdikten sonra daha büyük kumaşa işledim.Bu desenin de bir şeması olmadığını söylememe gerek yok sanırım.Biliyormusunuz işlemek tasarlamaktan çok daha az zaman alıyor ama çok heyecanlı ve zevkli oluyor.



  


  Ürettiklerimi balkonda fotoğraflamaya da bayılıyorum :)

  









10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bu işiniz de! Elinize sağlık!

    İyi haftasonları dileklerimle,

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurdan.Ben de size güzel ve çarpılı bir hafta sonu diliyorum :-) Sevgiler.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş.. Bende evime bu tarz çerçeveler yapmak istiyorum ..İnşallah becerebilirim...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim MARİFETLİ HANIMLAR.Bence yapabilirsiniz :)
      Sevgiler.

      Sil
  3. gelinciğe bayılırım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim zulaltan filiz.Hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Çok zarif çiçekleriniz, çerçeve ile de çok uyumlu olmuş, ellerinize sağlık, ben yaptıklarımı hep çerçeveletiyodum ama maliyetli oluyor biraz, bundan böyle ben de çerçevelere bu gözle bakıcam, etamin çok yakışıyor böyle resim çerçevelerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen Can, söylediğiniz gibi çerçeveletmek maliyetli oluyor ve tam istediğiniz gibi olmayabiliyor.Kumaş buruşuk kalabiliyor.Portatif çerçevelerdeyse istediğiniz gibi oluncaya kadar deneyebiliyorsunuz.Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık bende yeni başladım çarpı işine daha kalp fln yapıyorum kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim Merve.Çarpı işine başlamana sevindim.Gençler de çok sabır yok.Kutluyorum seni.

    YanıtlaSil