11.09.2012

BEBEK ALTIN YASTIĞI

   5 Saat önce hayata merhaba diyen yeğenimin ikizleri için işlediğim altın yastığını paylaşmak istiyorum bugün.
  İlginç olsun istedim,güzel olsun istedim.


   Önce desen ve şema bulmam gerekiyordu.İlk olarak internette araştırdım. Öyle bir desen bulmalıydım ki birinin kız,diğerinin de erkek olduğunu yansıtabilsin.Sonunda bu işlediğim elbiseleri bir Bebek Desenleri kitabında gördüm ve ''budur'' dedim.Elimde karışık nakış ipi çok olduğundan orijinal renkleri kullanmadım.Renkleri kendi göz zevkime göre seçtim.Hatta kızın elbisesinde pembe kullanmıştım beğenmedim.Acımadım söktüm.





     Sonra renkler oturdu ama her aşamada çok heyecanlandım.Şu da bitince nasıl olacak,şu renk nasıl duracak...



   

     Dün öğleyin kesinleşen doğum tarihini işledim ve doğruca kumaşçıya,oradan da terziye.Dikiş bilmiyorum ya,o yüzden. Sonra içinin yastığını yaptırdım.Bugün de meşhur balkonumda fotoğrafladım.

     Çok şükür bugün bebişleri kucağımıza aldık.Benim de yastık hikayem mutlu sonla bitti :-)






10 yorum:

  1. Renk uyumları harika olmuş.İyi günlerde kullansın bebeler yastığı..Eline sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş...Gözünüz aydın..Ne güzel kokuyordurlar şimdi.. Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin..Rabbim hayırlı yazılar yazsın minik bebişlere...Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim ve AMİİİİİN.Benden de sevgiler...

      Sil
  3. süper olmuş çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Rosa :)

    YanıtlaSil
  5. Allah analı babalı büyütsün kısmetleri bol, keyifleri ve sağlıkları yerinde uzun bir hayat sürsünler dilerim.

    Güzel bir hediye olmuş bu yastık işi! Renkleri de çok beğendim.

    Kendi desen denemenizi de çok başarılı buldum. Bence cesaret edip devam etmelisiniz desen çalışmalarınıza!Ben de kendi desenlerimi işliyorum ve çok daha keyifli oluyor böyşe çalışmak!

    Uzattım; sevgilerimi bırakıyorum buraya1

    YanıtlaSil
  6. Çok çok teşekkür ederim.Sizden bunları duymak beni çok sevindirdi.Çok mutlu oldum.Bir kaç kez nette çalışmalarınıza rastlamıştım.Bundan sonra peşinizdeyim :-)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş hakikaten... İkizleri taşımak daaaaa büyütmek de zor olacaktır ama böyle güzelliklerle başlasınlar hayatlarına hep de bu işlemeler gibi özenli ve renkli olsun hayatları inşallahhh :)

    YanıtlaSil
  8. Senayatilgan ne güzel sözler ve dilekler.Çok çok teşekkür ederim.Ve amin :)

    YanıtlaSil