20.09.2012

Çiçekli Havlu



 Bloğuma küskün olduğum 4 aylık sürede yaptıklarımı yavaş yavaş sergilemek istiyorum :)
  Havlu serisine devam ediyorum.





 Kanaviçe merakım malum. Nereye gitsem gözlerim elişi ürünleri veya görüntüleri herkesten önce görür. Bir nevi radar yani :) Kanaviçe ise daha hızlı görüş alanıma girer. Nakış-kanaviçe dergilerinin yollarını gözlerim.Nerede satın aldıysam,en yakın kafede alırım soluğumu.Eve kadar sabredemem.Bir gün şu zincir kitap mağazalarından birinde gezerken Kanaviçe Seccade Desenleri kitabını gördüm. Biraz inceledim,pahalı gelmesine rağmen aldım.Şu kanaviçe merakım yüzünden harcadığım paralar ayrı bir yazı konusu olur.Umarım bir gün geri dönüşümü olur.Neyse,konuma döneyim.Bu desen işte o kitaptan.





 Biraz zor bir desen. Bu yüzden havlu işlemeyi tercih ettim.
 Son olarak söylemek istediğim bir şey var. Bir çok insanın havluda işlemeye yazık olacağını  düşündüğünü biliyorum.Ben öyle düşünmüyorum.Havlu eskidikten sonra işlemeli bölüm kesilerek bir çok yöntemle yeniden değerlendirilebilir. Bende henüz işlemeli havlu eskimedi ama eskidikten sonra yeniden değerlendirmeyi düşünüyorum. Mesela bu havlunun desenli kısmını enine dikdörtgen bir çerçeve içinde duvarınızda düşünün.Hoş olmaz mı?

 Sevgiler




13 yorum:

  1. ellerinize sağlık cok güzel olmuş böyle güzel calışmalarınız var sakın küsmeyin bloğunuza bizi mahrum etmeyin bu güzelliklerden

    YanıtlaSil
  2. canım ya birde şu kelime doğrulantırmayı kaldırsan cok iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki söylediniz @iğne oyalarım ve hobilerim.Ben acemiyim ya,farkında değilim kelime doğrulamanın :) Bazı bloglarda rastlıyorum, ben de çok sinir oluyorum. Uyarı ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Blogunuza değil izleyenlere küsmüşsünüz :))

    Bu da çok çok güzel olmuş; ellerinize sağlık!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nurdan hanım,aslında acemiliğimden kendime küstüm :) Çevremde yardım alabileceğim kimse yoktu.Hala yok ama Shane'nin Facebookta motivasyonuyla döndüm. İyiki dönmüşüm, her gün yeni bir şey öğreniyorum.Güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Hiç kimse doğduğunda bilgisayar kullanmayı, blog açıp sağa sola not bırakmayı bilmiyor. Bu işler pratikle gelişen işler! Sıkılacak birşey değil hiçbiri!

    Şimdi çıraklık bir zaman sonra ustalık gelir siz öğretirsiniz bilmeyenlere nasıl olabileceğini - bu işler böyle!
    İçinizden geliyor ve mutlu oluyorsanız devam edin kafasını gözünü yara yara nasılsa bir yol bulunacak :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim desteğiniz için.Buna ihtiyacım vardı :)

      Sevgiler

      Sil
  6. ahh, nasıl iyi anlıyorum seni, döktüğün paralar, tüm bu güzellişkleri işlemeye bir ömrün yetmeyeceğini bilmenin üzüntüsü, evdekilerin "yine mi" bakışları altında hep yeni projelere başlama, ahh, ahhh, ama çarpılar, etamin delikleri benim de hayatım..Sen çok marifetlisin, maşallah diyorum, ellerine sağlık, paylaştıklarının hepsi bir birinden güzel tablo gibi..Hem zaten hayatta insandan değerli bir şey var mı? Niye yazık olsun ki? İnsanlar kullansınlar, hoşlarına gitsin diye verilen emeklere yazık olur mu hiç? Ben de işliyorum her yere ve tepe tepe kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten beni anladığınızı anladım :) Aynen yazdığınız gibi her şey :)Bazen gün 48 saat olsa diyorum ama gene yetmeyeceğini de biliyorum.Çok teşekkür ederim güzel sözlerinize ve desteğinize :)

    YanıtlaSil
  8. bende havlu çok yaparım ama kurdele nakışından buda çok güzell olmuşş ellerine sağlıkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep hanım :) Eminim sizinkiler de güzeldir.

      Sil
  9. Peşkir tek kelimeyle ba-yıl-dım. Vakit olsa hem bu havludan hem de seccadesinden takımıyla yapmak isterim, ellerine sağlık, bu arada kitapları netten almak daha uygun, dışarıda bu kitap 22.50 hepsiburada.com da 16.75 zaten 15 TL üzeri kitap alana kargo da bedava, reklam gibi oldu :)

    meryeminceyiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Meryem hanım ben seccadeye cesaret edemedim.Evet gerçekten internette daha ucuz ama ben markette veya kitapçıda gördüğümde dayanamayıp alıyorum :)

    YanıtlaSil