11.02.2013

Tığ işi küçük yıldızlar

Sonunda safra kesemden vazgeçtim ve ameliyatımı oldum.Bugün 10 gün oldu ve ilk kez bugün olmamışım gibi hissettiğim anlar oldu. Şükürler olsun ki patoloji raporuna göre kötü bir şey de yok.

Ameliyatın ilk günü, hatta ilk saati zordu. Benim gibi hiperaktif bir insanın yatakta kalması işkence oluyor. Bu yüzden doktordan, hemşirelerden ve de   yakınlarımdan uyarı gelmeden bir saat sonra yürümeye başladım. Bir kaç saat sonra da koridorda yalnız volta atmaya başladım. Yanımda elişim vardı ama malesef yapamadım. Ertesi gün hastaneden çıktım. Eve geldiğimde hazırda duran kanaviçe işimi elime aldım, bir kaç çarpı yaptım. Ama gözlerimin feri kaçmış sanırım, yapamadım. Sonraki günlerde dantelimi biraz ördüm ve aşağıda göreceğiniz denemeleri yaptım.Facebook sayfamın takipçileri açıklama bekler dşüncesiyle de fotoğrafladım.

Açıklamasını da kısaca yazmak istiyorum.











4 Zincir çektim, birleştirdim bir halka yaptım.





Halkadan sonra 5 zincir daha çektim.





Çektiğim beş zincirin her deliğine sık iğne yaparak döndüm ve halkaya bağladım. Tekrar beş zincir, beş sık iğne olmak üzere beş kere ördüm ve yıldızım oluştu.




Bir şeyleri süslemede kullanılabileceği gibi, motiflerin birleştirilmesiyle farklı örtü benzeri şeyler de yapılabilir.





Şimdilik benden bu kadar. Sanıyorum bir kaç gün içinde küçük bir kanaviçe yazım gelecek. Nurdan Hanım'ın endişelenmesini hiç istemiyorum :-)

Herkese sevgiler...


31 yorum:

  1. çokkkk geçmiş olsunn.allah şifa versin..maşallah size nerede kullanılacaklar beklemekteyim:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. cokkk gecmıs olsun acıl sıfalar dılıyorumm...bu halınde bıle bıseyler yapabılıyosun bravo gercekten........

    YanıtlaSil
  3. Aa çok geçmiş olsun :(

    Patalojinin raporunun temiz çıkmasına çok sevindim :)))
    Dilerim bununla gelmiş ve geçmiş olsun...

    İnceliğiniz için de kendi adıma ayrıca bir teşekkür borcum var :))) Bundan sonra endişelenmem artık :))Etamin, dantel, o bu gelir sağlık olduktan sonra nasılsa :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurdan Hanımcığım :)
      Sevgiler benden de...

      Sil
  4. Büyük geçmiş olsun sevgili peşkir ... Patalojinin raporunun temiz çıkmasına bende çok sevindim :)Bununla gelmiş-geçmiş olsun , Tanrım sağlık afiyet nasip etsin.. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ve amin.
      Sevgiler benden de...

      Sil
  5. Ooo atlatmışsınız çok geçmiş olsun:)Sıkıntılar yaşandığı anda kaldı ve bitti gitti işte değil mi? Sonuca ve iyi hissetmenize çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülden hanımcığım. Zorlu bir süreçti ama şükürler olsun bitti.

      Sil
  6. Öncelikle Allah şifa versin, büyük geçmiş olsun, biraz daha iyi olmanıza sevindim. Minik sevimli yıldızlar harika, ellerinize sağlık.. Dinlenin ve mutlu olmaya bakın, sevgi ve selamlar:)

    YanıtlaSil
  7. Çok çok teşekkür ederim ve AMİN!

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun.
    Allah hastalık yüzü göstermesin.Şifa niyetine sevimli yıldızlar örmüşsün.
    hazır yıldız buradayken bir yıldız falına bakem.
    sevgili peşkir, yıldız falın sağlığının sıhatinin çok iyi olacağını, bu yıl çok şanslı, güzel bir yıl geçireceğini söylüyor. ben yıldızların yalancısıyım.
    bu yıldızları geç gördüm, sanırım bana da kuyruklu yıldız çarptı.
    blogda sık yayın yap da benim gibi balık hafızası olanlara kendini hatırlat.
    küçükken o kadar çok balık kafası yedirdiler ki akıllı olursun diye, ee hiç bir işe yaramadı ben de yahuu ben de balık hafızalı oldum işin sonunda.
    Safra kesesi bir işe yaramıyor zaten, beni otobüs yolculuğunda perişan ediyor o safra kesesi. inan bana onsuz daha mutlu ve sağlıklı olacaksın.
    Allah bol bol sağlık versin sana inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Filiz'ciğim.Falımı çok beğendim.Ağzına, yıldızlarına sağlık :) Hafıza konusunda benden çok çok iyisin.Kendine haksızlık etme bence.
      Otobüs yolculuğunda (veya uçak) sadece beni perişan ediyor sanıyordum hain safra kesesinin. Hatta son günlerde kendimi sürekli otobüste hissediyordum. Çok şükür kurtuldum. Darısı senin başına.
      Güzel dua ve dileklerinin üstüne ben de çok çok ekliyorum ve senin için diliyorum.
      Allah ne muradın varsa versin!
      Hamiş: 4-5 G ündür İzmir'deydim, maillerime bakmamıştım. Bu yüzden cevabım gecikti kusuruma bakma lütfen.

      Sil
    2. inşallah birgün bende denizli 'yi görürüm. kardeşim çok gitti, ama ben hiç gitmedim denizli'ye.
      beni sadece otobüs tutuyor, neyseki diğer araçlar tutmuyor. acaba uzay mekiği tutuyor mu ? hiç binmediğim için bilemeycem. otobüs yolculuğu sorun yaşamasam gezi turlarına katılmak isterdim. bir karadeniz turu yapmak isterdim.elin alman turisti benim ülkemi geziyor, ben gezemiyom, ne edem !!

      Sil
    3. Vah bana vahlar bana, yorumları kaçırmışım.Neyse... Uçak da yok i Denizli'ye.Ne yapsak? :)

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun size, atlatmanıza sevindim ;) Allah başka hastalık göstermesin inşallah...
    Yıldızlar çok güzel olmuş ve çok da güzel ayrıntılı bir şekilde anlatmışsınız, teşekkürler :) Ben de motif işine sardım bu sıralar ve böyle ayrıntılı tariflere çok ihtiyacım var :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizin yorumuyla birlikte sizinki de gözümden kaçmış.Şimdi gördüm :-( Çok özür dilerim.
      Ben de tığ işine fazla sardım bu aralar. Devamı gelecek...
      Sevgiler, selamlar...

      Sil