19.01.2013

Küçük küçük kanaviçeler

Bugün paylaştığım şal yazısından sonra blog arkadaşım sevgili Nurdan Kanber'in kanaviçeden uzaklaşacağımdan endişelendiğini hissettim. O'nu rahatlatmak ve herkese de kanaviçeyi bırakmadığımı göstermek adına küçük kanaviçe çalışmalarımı paylaşmak istedim.

Aşağıdaki fotoğrafta görülen çalışmaların üçü de çok küçük çalışmalar. Kalan kumaş parçalarını atmaya kıyamadığım için işledim. Neye yarar düşünmeden, neredeyse içgüdüyle işledim :)

















Son olarak, yeni bir kanaviçe proje aşamasında olduğumu da belirtmeliyim :)






17 yorum:

  1. İşte budur!
    Bu küçük işler neye yararlar şimdilik hiç fikrim yok ama size şahane bir dönüş yaptırdılar; onu bilir onu söylerim....

    YanıtlaSil
  2. vallahi iyi olmuş Sevgili Peşkir, sayısı gittikçe azalan koalalar gibi siz etamincileri de özel korumaya alıp ilgilenmek lazım canım. Nurdan Hanım'ın paniği boşuna değil yani, haklı canım.bu postu hazırlamam isabet olmuş. ellerine ve de safra kesene sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizciğim bilseydim bu kadar değerli olduğumuzu kendime daha çok dikkat ederdim ;)
      Çok teşekkür ederim gülümseten yorumuna. Sen hiç eksik olma buralardan. Allah da senin yüzünü güldürsün.

      Sil
  3. Kese olurlar bunlar güzel, ya da minik lavanta yastıkları ;) Siz yeter ki yapın, minicik bile olsalar değil mi ki göz nuru, mutlaka güzel bir şekilde kullanılırlar :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bir kese denemem olmuştu ama dikiş pek bilmediğimden zorlanıyorum.İşleyip işleyip koyuyorum artık :)
      Çok teşekkür ederim motivasyonunuz için.
      Sevgiler...

      Sil
  4. Çok ciciler. Bir heveslendim ki sormayın. Ne yazık ki ellerim daha iyileşmedi. Umarım bir gün yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ziyaretinize ve yorumunuza. Sevindim :)
      Geçmiş olsun elleriniz için. Umarım çabuk iyileşirsiniz. Canlarına can kattığınız sevimli dostlara selamlar.

      Sil
  5. Olá,
    Bom dia!

    Sou Nilda Souza, do Ateliê Arte de Bordar. Amei seus trabalhos!
    Deixo o convite pra vc me visitar e me seguir, se gostar:
    http://artedebordar2012.blogspot.com

    Abraços,
    Nilda Souza
    artedebordar2012@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ok Nilda Souza.
      Thank you very much :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  7. merhabalarrrr
    kanavice sablonlari ararken karsilastimmm:)
    daha evvel uye olmustum,kucuk isler beni daha cok eglendiriyor
    sevgiler bahcemden sizlere:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilginç ben de sizi aramalar sırasında keşfetmiştim :) Hatta terrarium merakınız da ilgimi çekmişti.
      Sevgiler benden de size :)

      Sil