8.10.2012

Ödüllendirilmişim

  Aslında ben daha önce hiç ödül almadım ama gerek çabamla,gerekse kaderimin getirdikleriyle maddi, manevi çok şeyler kazandım.Kazançlarıma rağmen bir yerden,bir şeyden ödül almayı hep istemişimdir.İşte o ödüller bana bloger arkadaşlarımdan Nurdan http://nurdanishere.blogspot.com/  ve Duygu http://www.cati-kati.net/ dan geldi. Çok ama çok sevindim. 
  Biliyorsunuz artık,ben hala acemiyim bu ortamda.Bu nedenle,ilerleyen zamanlarda daha ayrıntılı bir ödül yazısı yazacağım ve kime neden ödül verdiğimi de açıklayacağım.O zamana kadar da hem yeni arkadaşlar edinip,hem de edindiklerimi de daha iyi tanımaya çalışacağım.
  Şimdilik politik bir cevapla idare edin lütfen :)
Ödülümü tüm arkadaşlarıma hediye ediyorum.
Şu çiçeği de kabul ederseniz sevinirim.




Şema için kaynak şurasıdır:http://revistasyalgomas.blogspot.com/2010/07/graficos-punto-de-cruz.html

  
  

12 yorum:

  1. Tebrik ediyorum canım:)
    Ben de ilk ödüllerimi anımsadım,nasıl mutlu oluyor insan,o duyguyu bilirim:)
    Ödüllerin,sevinçlerin daimi olsun inşAllah.
    Çiçeğimi aldım gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederim sevincimi paylaştığın için.Demek ki sevindirik olan tek ben değilmişim :) Güzel dileklerin için teşekkür ediyorum ve amin diyorum.Aynı güzel dilekleri senin için diliyorum. Çiçeğini bir yere işlersen ne su ister ne de gübre :)

    YanıtlaSil
  3. Nurdan hanıma verdiğiniz yorum neticesinde nihayetinde bloğunuzu bulabildim. Ödülünüzü tebrik ederim. Şemalı gül deseni çok güzel gerçekten.. Kaneviçe işini göre göre sonunda ben de birşeyler yapacağım sanırım, özendiriyorsunuz. Çok güzel bir şablon..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel,çok çok sevindim :) Hoş geldiniz.Lütfen siz de başlayın kanaviçeye.Ben kanaviçe delisi olduğum için herkesi kendim gibi sanıyorum veya kendim gibi yapmaya çalışıyorum.Size zaten biraz bulaşmış gibi.Hemen gül şemasıyla başlayın :)
      Yorumunuza çok sevindim,çok teşekkür ediyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Ödülünüzü kutlarım bunu hakediyorsunuz blogunuzu çok beğenerek takip ediyorum paylaşımlarınız çok güzel teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar sevindim yorumunuza bilemezsiniz.Ben size hayranım.Çok güzel,çok zarif şeyler üretiyorsunuz.Bunun için sizin yorumunuz benim için çok değerli.
    Çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ödülü için tebrikler canım.
    Daha nicelerine inşAllah..
    Sevgiler.
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim.Hoş geldin.
      Sevgiler.

      Sil
  7. hehehe politik cevaba çok güldüm :) sevinmenize ben daha çok sevindim vala sonuçta dijital ortam ama burada da çok güzel arkadaşlıklar kurulabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Buradaki dostluklar da gerçeğe dönüşebiliyor. Kadınların yoğun olduğu böyle ortamlarda kandırmaca da olmuyor. Bu yüzden daha sağlam oluyor Duygu :)

      Sil
  8. daha yenı gordum odulunuzu gecıkmelide olsa tebrik etmek istedim bence sizde daha fazlasınıda hak edıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  9. Haleciğim çok sevindirdin beni.Çok teşekkür ederim.Sen de bu genç yaşında çok iyi işler çıkarıyorsun.Seni takdir ettiğimi biliyorsun değil mi?

    YanıtlaSil