24.10.2012

Dikkat ödül var !!!

Ne güzel bir şeymiş ödül almak. Daha önce sevgili  Duygu beni ödüllendirmişti.Şimdi de sevgili Nowacraft beni ödüle layık görmüş.Çok ama çok sevindim.Şimdiye kadar alamadığım ödüllerin acısını çıkartıyorum :)

Ödülün amacı, izleyici sayısı 200 ün altında olan ve daha fazla tanınması gerektiği düşünülen blogların tanıtılması imiş. Sevgili Nowacraft gibi ben de tüm listemi gözden geçirdim ve bir liste çıkardım. Liste 5 in üzerindeydi. Haksızlık olmasını istemediğim için kura çektim. 

Fakat bir bloğa izninizle pozitif ayrımcılık yapmak istiyorum. Gönlü büyük, zengin ve sevgi dolu olduğunu hissettiğim sevgili Nurdan Kanber'in bloğunu.

Peşkir Özel Ödülü:



Diğer Ödüller:








Şimdi de sıra sembolik ödülümüzde. Buyrunuz efendim:



Bu gül de diğer arkadaşlarım için:




Son olarak, arefe gününün son saatlerinde yazdığım ödül yazısına son verirken
herkese illaki şeker tadında İYİ BAYRAMLAR diliyorum. 













14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tekrar iyi bayramlar :)

      Sil
  2. Gelsin ödüller gitsin ödüller Maşallah gani gani :)))
    En iyi kadın oyuncu ve yardımcı kadın oyuncu ödülleri dahil her katagoride Oscar kazanmış kadar olduk vallahi :))))))


    Benim en güzel ödülüm güzel gönüllü insanların varlığı ki siz de onlardan birisiniz.... Layık gördüğünüz için içtenlikle teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hareket olan yerde bereket vardır :) Ömerler bize biz Ömerlere durumu olmaz ise iyi fikir.Daha çok kişiye ulaşmak adına. Siz benim değilse bile( sanırım iki yaş küçüğüm sizden) bir çok blogçunun ablasısınız. Ne güzel çekip çeviriyorsunuz bloglar arası iletişimi. Ödül modası bu kadar yaygınlaşmadan siz başlamıştınız zaten. Sadece bu yüzden bile her daim ödüle layıksınız.

      En güzel ödül konusunda kesinlikle haklısınız.Ben de sanal da olsa böyle güzel dostlukların oluşmasına çok seviniyorum.

      Sevgiler efenim :)

      Sil
  3. heheh ilk defa bir kurada benim ismim çıkmış bu çok güzel bir haber çok teşekkür ederim.hiç bir zaman bloğumun izleyici sayısı artsın yada daha fazla tıklanması için uğraşmadım.bloğumu stres atmak için, hayatın gerginliklerinden sıyrılmak için ve geçerken uğrayanlarında ufakta olsa lezzet alması için üç beş bir şey karalıyorum..her ne kadar bloğuma ve izlediğim hatta sevdiğim bloglara uğrayamasamda böyle güzel şeylerin varlığı hep sevindirmiştir beni..iyi bayramlar.. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakedenlerden oluşan bir listeden kurayla çıktınız :) ve hakediyorsunuz.
      Tekrar İyi bayramlar...

      Sil
  4. Hayırlı bayramlar diliyorum..Ödül için de teşekkür ederim..Bu benim ikinci ödülüm oldu..Daha nice güzel ödüllere hep birlikte sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir şey ödüllendirilmek :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim bayramı bu güzel ödülle geçirmek keyifli,bloguma değer verip kurraya kattığınız için ayrıca teşekkür ederim,güzel bir bayram geçirmenizi dilerim sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül güzel bir fikir motivasyon adına. Mümkünse sizlerin de devam ettirmesi hoş olur.
      İyi bayramlar :)

      Sil
  6. benimde ilk ödülüm oldu çok teşekkürler.İlk amacım herzaman olduğu gibi bilgiyi paylaşmak :))) güzel bir jest oldu:))) iyi bayramlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşegül, bazen bloğunu ziyaret ediyorum.Sürekli yeni ve hoş şeyler görüyorum.Kesinlikle hakettin :)
      İyi bayramlar :)

      Sil
  7. Ödül için teşekkür ederim bu ödülü daha önce yenice alıp bende başkalarına dağıttığım için hakkımı başka bir sefer kullanmayı düşünüyorum ödüle layık gördüğünüz için tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil